הפתרון המבריק לסירים שלך בפסח

    עפר גדנקן No Comments on הפתרון המבריק לסירים שלך בפסח

    את הכתמים החומים-שחורים על דפנות ותחתיות הסירים והמחבתות מהנירוסטה כולם מכירים, אם חשבתם שלא נותר לכם אלא לשפשף, תחשבו שוב כי הפתרון הפשוט והאידיאלי כבר כאן

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לבישול בבית יש אינסוף יתרונות, אבל יש לו גם חיסרון גדול ועיקש – הכתמים החומים-שחורים שנוצרים משומן שרוף על דפנות ותחתיות הסירים. אין מי שלא מכיר אותם, יש מי שלומד לחיות איתם ויש מי שלא מפסיק להיאבק נגדם, אבל הם שם. לרובנו הם מאוד מפריעים, אבל הם דורשים כל כך הרבה אנרגיה שרובנו פשוט לומדים לחיות איתם כי "זה לא מלוכלך".

    גם אם התרגלנו לנוכחותם של הכתמים, אין סיבה לא לשנות את הסטטוס קוו. "סנו סושי – ספוג הפלא נירוסטה" החדש מאפשר להחזיר לסירים ולמחבתות מנירוסטה מראה חדש ומבריק בקלות ובעזרת מים וסבון כלים בלבד. הספוג, שנמכר באריזות של שלוש יחידות (בגודל 12X10 ס"מ) וניתן לשימוש רב פעמי, בעל שני צדדים בעלי מרקם מיוחד שתוכנן להסרת לכלוך ושומן שרוף בקלות ובמהירות ולניקוי והברקת סירים וכלים מנירוסטה. כל מה שצריך הוא מים וסבון, שפשוף קל באזור הכתם והסיר שוב נקי ומבריק כחדש.

    חמישה יתרונות במוצר אחד –"סנו סושי – ספוג הפלא נירוסטה":

    • חיסכון בזמן – גם הכתמים העיקשים ביותר יורדים אחרי שפשוף קל בלבד ומאפשרים להבריק את הסירים והמחבתות באותו זמן שלוקח לשטוף את הכלים.
    • חיסכון בכסף – אין צורך להשקיע במוצרים יקרים כדי להבריק את הסירים, ספוג הפלא נירוסטה מנקה את הסירים בעזרת כמות רגילה של סבון כלים ובמחיר של ספוג הפלא נירוסטה, שניתן לשימוש חוזר, בלבד.
    • מיטיב עם עור הידיים – ניקיון הכתמים בעזרת ספוג הפלא נירוסטה מצריך רק מים וסבון כלים ולכן לא פוגע בעור הידיים.
    • מחדש את הסירים במטבח – השימוש בספוג הפלא נירוסטה משאיר את הסירים מבריקים ונקיים ממש כמו חדשים ומאריך את חייהם של הסירים.
    • ידידותי לסביבה – ספוג הפלא נירוסטה מייתר את השימוש בחומרי ניקיון אגרסיביים ואת השימוש בכפפות גומי.

     

    להשיג ברשתות השיווק ובאתר 'סנו עד הבית'



    0 תגובות